I kunstiklassis kujutasime liblikat-tore, värviline ja rõõmus putukas. Just liblikaga saab tutvustada sümmeetriatrükki (mõiste autorilt). Paljud lapsed olid sedalaadi tööd juba lasteaias teinud. Kõige parema tulemuse annab värviline toonpaber. See tuleb pooleks murda ja näidata ette, kuidas maalida liblikas vaid ühele poolele, seejärel vajutada maalitu osa teisega kokku- tekib sümmeetriline jäljend. Ja nii valmibki kaunis liblikas.
Mõned soovitused:
Mõned soovitused:
-tehnilne nipp tuleb ikkagi lapsele ette näidata klassi ees-põhimõttel-maalin joone-vajutan pooled kokku, maalin järgmise osa, taas pooled kokku jne. Töö valmib ja muutub rikkalikumaks järkjärgult.--värv (guašš) ei tohi ära kuivada enne kahe poole kokkuvajutamis
Sümmeetriatrükk on tore väljend. Hakkan kasutama :)
VastaKustutaTegin ka kunagi lastega selliselt suuri liblikaid. Lõikasime valmis putuka välja ja klammerdajaga panime liblika keskkohta nööri. Siis kui üles-alla hüpitada, liblikas lehvitas justkui tiibu!
Äärmiselt põnev blogi Sul!!! :)