IV klass kujutas kunstitunnis hobust. Seekord värvilistest paberitest ja noalõikes. Töö teostamise põhimõte on analoogne vitraažiga. Must raam on see, mis seob hobuse. Sedalaadi raamistikke võib olla mitu-eraldi maastikule, eraldi kaugemale plaanile jne. Neljanda klassi õpilasele piisab aga 2.-3. osast. Ka tehniline teostus (noalõige) on keeruline. Tagafoonide paberid valisime aga värvilised, et lõpptulemus oleks särav ja rõõmus.
Mõned soovitused:
Mõned soovitused:
-antud töö järjekord ei saa selgeks õpetaja seletava jutuga, siin peab osaliselt kaasa tegema
-õpetama peaks pabernoa käsitlust, et lõikejoon ei jääks karvane ega käristatud
-lõpptulemusele võib lisada vildikaid, korrektorit jne.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar