III kunstiklass segas kunstitunnis erinevaid rohelisi värve. Kõigepealt jagasime paberi horisontaal-, vertikaal- ja diagonaaljoontega osadeks. Edasi oli vaja iga osa maalida erineva rohelisega. Värvisegamise ülesande juures on vaja jälgida õiget värvi paksust, maalimise korrektsust.
Et lõpptulemus ei jääks igav, pakkusin lastele lõigata värvilistest paberitest liblikaid. Lõpuks oli vaja liblikad paigutada alusele ja mõned mustrid peale kleepida. Tulemus oli kevadine ja rõõmus.
Et lõpptulemus ei jääks igav, pakkusin lastele lõigata värvilistest paberitest liblikaid. Lõpuks oli vaja liblikad paigutada alusele ja mõned mustrid peale kleepida. Tulemus oli kevadine ja rõõmus.
Mõned soovitused:
-sellel ülesandel on mitu eesmärki-värvide segamine, sümmeetrialõige (liblikas), kompositsiooni loomine
-värvide segamisel tuleks soovitada mitte kokku segada rohelist ja punast-tulemuseks on määrdunud toon
-lõpptlemusel peab jälgima, et liblikad ei tuleks liiga intensiivsed ja kirjud, see kaotab roheliste värvide sära, kõik olgu õiges mahus
-kasuks tuleb musta ja valge kasutamine, see tõmbab kirevuse tagasi
-lapse töö võib tulla ka nn magus ja ilutsev
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar