skip to main |
skip to sidebar
"Talisport"
Karmel Kai Murumaa
Kristian Kohver
VII klassi õpilased kujutasid talisporti kubistlikus laadis. Kõigepealt oli vaja leida nutitelefonis mida tähendab sõna KUBISM, kes oli selle peamine esindaja. Seejärel tutvustasin kubismi, ja Picassot. Nii jõudsime läbi arutluse selleni, kuidas lõhkuda vormi geomeetrilisteks osadeks ehk lammutada tervik ja panna kokku uus tervik. Praktlise töö aluseks oli foto talispordist. Figuurid oli vaja eelkõige vormiliselt lihtsustada, seejärel leida uus kubistlik lahendus. Alles mitmekordne ja analüüsiv ümberjoonistamine viib heale tulemusele. Lõpuks valmis pilt figuuride ja tagafooniga. Tehnilise lahenduse valiku tegi igaüks ise
Metoodilisi soovitusi:
-figuure võib ka ise joonistada, kuid kergem on alustada foto analüüsiga
-vormi kubistlik lahendus on lapsele võõras, seetõttu peab enam julgustama katsetusteks
-talispordi teema ei pea olema ainuke võimalus, kui laps leiab teise teema, tuleks seda toetada mitte keelata
-kubism annab võimalusi erinevatele tehnikatele-viltpliiatsid, guaššid koos värviõpetusega, värviline paber jne.
Hindamine:
antud töö hindamisel võiks olla järgmised kriteeriumid
-eeltöö (visandid), kuidas õpilane sai aru kubismi põhimõttest
-millise tehnilise valiku õpilane tegi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar