Mõned metoodilised soovitused:
-selgeks saab mitu mõistet-šabloon, ruut, kolmnurk, ring, ornament; kindlasti peaks küsima lapselt -milline on näiteks ringi ruumiline kujund-kera, ruudul-kuup, kolmnurgal-püramiid; õpetaja ei tohiks karta, et äkki on liialt keeruline ja raske -šablooni järgi joonistamisel saab rääkida ja näidata paberi kokkuhoidu-ruudud joonistada üksteise kõrvale jne. ehk õpetada ratsionaalseid töövõtteid
-kui kujundite ääred ei tule lõigates sirged pole hullu, harjutamine teeb meistriks
-sümmeetriline kujundite paigutus valmistab lapsele raskusi, parem on see ette näidata
-kuna paigutus on lapsele suur pingutus, siis peaks jälgima, et ta ei läheks süsteemist välja
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar