IV klassi esimeses kustitunnis palusin joonistada peegli abil enda näo ja pea detaile-kaks silma, nina, suu, kõrva võimalikult suurelt ja juhusliku paigutusega. Teises tunnis oli vaja õpilastel antud näoosadest luua uus nägu. Töö muutus huvitavaks ja põnevaks. Sedalaadi tööd on huvitav teostada viltpliiatsitega. Töö arendab fantaasiat ja on sürrealistlik. Mõned metoodilised soovitused: -tunni õpetuslik- ja fantaasiaosa peaks olema hästi paigas -IV klassile tundus töö olevat natuke raske, kuna liialduste kujutamine on selles vanuses veel arusaamatu
Olen õpetanud kunsti, kirjaõpetust, skulptuuri, kunstiajalugu ja joonestamist Pelgulinna Gümnaasiumis juba 30 aastat. Miks ma nii kaua olen ühte kooli püsima jäänud. Eks ikka KUNSTI pärast. Iga aasta, iga päev ja tund on kordumatu. Olen koosatnud kirjaõpiku "Kaunis kiri" põhikooli vanemale astmele, samuti olen olnud kaasautoriks gümnaasiumi kunstikultuuri töövihikute koostamisel. Juhtisin kümme aastat Kunstihariduse Ühingut. Blogis kirjutatu põhineb minu enda isiklikul kogemusel. Illustratiivsed tööd on minu õpilaste looming. Piltide autorite nimed leiad Pelgulinna Gümnaasiumi kunstigaleriist.
Illustratiivsed pildid, tehnika ning metoodika on autoriõigustega kaitstud. Kui kasutad, ole hea ja tee viide!
I have taught art, calligraphy, sculpture, art history and drawing at Pelgulinna Gümnaasium (High School) for 30 years. Perhaps you ask why have I stayed at one school for so long? For the ART of course! Every year, every day and every class is a new experience. The childrens' creativity is always unique and spontaneous. I have compiled a textbook by the name "Beautiful lettering" (Kaunis kiri) for older grade school levels, as well as co-authoring a high school level workbook about the culture of art. I have been the director of the Art Educational Association for the past ten years. The blog is based on my own experiences. The illustrative work has been created by my students.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar